Viziunea noastră este de a oferi servicii medicale de calitate și de a asigura în mod continuu creșterea gradului de satisfacție al pacienților. În scopul sprijinirii pacienților noștri am implementat Serviciul de Reprezentantul pacientului pentru a crea un punct de legătură între pacienți, aparținători și personalul medical implicat în procesul de îngrijire.

Reprezentantul pacientului oferă informații, îndrumare, consiliere și sprijin confidențial, ajutându-vă să vă clarificați întrebările sau preocupările pe care le puteți avea curivire la serviciile, tratamentele și îngrijirile oferite în cadrul unității sanitare.

Dacă aveți preocupări sau întrebări cu privire la orice aspect al îngrijirii dumneavoastră, al unei rude sau al unei persoane aflate în supravegherea dumneavoastră, primul pas este de a adresa problema unui membru al personalului din secția, compartimentul sau cabinetul în care aceasta a intervenit. Personalul medico-sanitar va face tot posibilul pentru a vă soluționa problema și va încerca să gestioneze lucrurile într-o manieră promptă și eficientă.

În cazul în care considerați că personalul nu vă poate ajuta sau nu vă simțiți confortabil să discutați problema întâmpinată cu acesta, puteți contacta Serviciul de Reprezentantul pacientului la numărul de telefon 0260 616920 interior 240 sau la adresa de e-mail  reprezentantulpacientului@spitalzalau.ro.

Este important însă de reținut faptul că Reprezentantul pacientului nu vă poate ajuta în cazul în care necesitați asistență medicală de urgență, specificul activității prestate nefiind de natură medicală.

          Reprezentantul pacientului are următoarele obiective:

  • Să asculte preocupările și întrebările dumneavoastră în mod confidențial
  • Să vă ofere informații și sfaturi despre serviciile de sănătate disponibile în unitate
  • Să găsească soluții la problemele pe care le întâmpinați, cât mai repede posibil, îndrumându-vă către alte surse de ajutor
  • Să vă sfătuiască cum să depuneți o reclamație, sesizare sau scrisoare de mulțumire, și să se asigure că observațiile sau complimentele dumneavoastră sunt utilizate pentru a îmbunătății serviciile oferite și pentru a crește gradul de satisfacție al pacienților

          

            Reprezentantul pacientului vă poate ajuta de asemenea în cazul în care:

  • Aveți o problemă, dar nu știți cui să vă adresați
  • Doriți informații, dar nu știți de unde să le obțineți
  • Doriți să rezolvați o situație, dar nu vreți să faceți o plângere
  • Doriți să vorbiți cu cineva care nu este implicat direct în îngrijirea dumneavoastră
  • Aveți o sugestie privind modul în care putem face îmbunătățiri
 

         Atunci când luați legătura cu Reprezentantul pacientului este important să furnizați următoarele categorii de informații:

  • Numele și prenumele pacientului
  • Date de contact ale pacientului: adresa, numărul de telefon, adresa de e-mail
  • În cazul reclamațiilor, petițiilor, formulate de către aparținători pentru pacienți, calitatea acestora în raport cu pacientul
  • Modalitatea preferată de a fi contactat/ă
  • Secția, compartimentul sau cabinetul care are legătură cu problema dumneavoastră
  • Relatarea pe scurt a problemei întâmpinate

Comunicându-ne informațiile mai sus menționate ne veți ajuta să identificăm și să gestionăm cât mai rapid cazul, în colaborare cu secțiile sau structurile implicate